לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  ג׳ק





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2019


כל הגוף מדגדג לי, הדגדוג המוכר הזה שמגיע כשאני צריך קצת עניין, קצת גיוון, שינוי כלשהו. הרגליים קופצות וזה כמו מתח כזה שאני יודע שיתגבר ויתגבר עד שיגיע הדבר שיטלטל אותי קצת. אני כבר יודע שכשזה קורה יש פתרון אחד למצב הזה - אני הולך לעשות שטויות.
נכתב על ידי ג׳ק , 21/8/2019 20:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כבר לא יודע אם זה רק בראש שלי ואני מדמיין, או שהיא באמת מתגעגעת. אליי. 
אני יודע שאני מתגעגע. 
נכתב על ידי ג׳ק , 12/8/2019 16:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש מילים שהן שלנו. כאלה שאני בטוח שהן שלנו תמיד ובכל קונטקסט. ואז, כשהיא בוחרת להשתמש בהן פה ושם, בעדינות ועם מלא מחשבה כמו שאני מכיר אותה, אני לא יכול שלא להיות בטוח שהן מכוונות אלי. זה נוגע לי ישר בלב ואני מחייך. מתאפק לא לבוא ולשים את כל זה על השולחן, לומר לה ״מה בייבי, קראת לי?״ ולתת לקסם לקרות.
נכתב על ידי ג׳ק , 8/8/2019 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג׳ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג׳ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)